♥ Världens snällaste pappa!

Ja, det är tur att man har världens snällaste pappa när bussarna går så cp nu för tiden! Börjar 09.40 och kommer in redan 08.45 eftersom dom gjort om bussturerna nu.. :mad: Men tur i oturen så är det bara denna måndag kvar sen börjar ju vårterminen och då är det nytt schema som gäller, och då passa bussarna bättre.
Men som tur är har man världens bästa pappa så man får låna bilen till skolan precis som jag fick i fredags! :D
Men självklart så har jag ju lovat att betala diseln och så sedan så inte bara pappa betalar och jag kör hela tiden, det är ju faktiskt inte helt rätt i mina ögon, rätt ska vara rätt om ma säger så!
Så som sagt det är bra att ha världens snällaste pappa! :D :thumbup:
Bilen vi har är en Volvo v70 D3(turbodisel) det är våran bil som är på headern! :) Kärlek på den! ♥

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se