♦ Wanted

Sitter just nu i soffan och kollar på Wanted som går på 6:an med mamma och älsklingen(pappa jobbar kväll), fick hämta honom i ankarsrum förut eftersom han inte fick låna någon bil. Var lite sådär småhalt på vägarna och låg mest i 60-6570vägen eftersom väglaget, och på vissa stälet var det även dimmigt som satan.
Blir iallafall ingen skola för mig imorgon då jag inte känner mig tillräkligt pigg. Men ska nu fortsätta att kolla på filmen med mamma och pojken och sedan blir det att sussa! Puss&Kram


..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Cornelia - Häst & Foto

Hej! Väldigt fin blogg! :D

Hade du/ni en bra fredag?

Det hade jag! :D

Hoppas du/ni får en väldigt bra lördag! :D

KRAM

2012-01-21 ♥ 12:21:27
Blogg: http://kindofscofield.blogg.se/
Skrivet av Cornelia {Foto, häst, vardag]

sv: Vad bra att du haft en bra fredag! :D

Tack ! :D

2012-01-21 ♥ 13:59:26
Blogg: http://kindofscofield.blogg.se/

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se