♦ woops..

Inte blivit så mycket update idag, har verkligen inte haft någon ork, har tappat lusten till precis allting, vill bara försvinna in i en drömvärld och stanna där ett bra tag?! Suck... Men men, bara bita ihop det är ju bara några månader kvar sen är det slut! Inte nog med det så har jag världens jä*la huvudvärk som inte tycks släppa, kom som en bomb och försvinner inte... Hoppas bara att jag kan somna, någon gång .....

Men men, God natt på er! :)

Föresten, såg att jag nyss slog rekord i läsare idag?! Trots att jag bara skrivit 2 inlägg, 3 med detta dock.
Tack alla som läser! ♥

..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av FÖRLORAT PAPPA + 2 VÅLDTÄKTER

Hej Babe <3

Nu är vinnaren av dagens blogg uppe, gå in och kika och se om de blev du!?



Blev de inte du denna gång är de bara påt igen, nästa gång kanske de är DIN tur!



PUUSS <3

2012-01-18 ♥ 09:19:12
Blogg: http://nej.blogg.se/

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se