A lot now!

Mycket jobb om dagarna nu, börjar runt 12 på eftermiddagen så hinner inte så mycket på morgonen mer än att göra sig i ordning och kolla på tv typ? Sen jobbar jag till 17-18 på kvällarna och då är man hemma 40min senare ungefär så det blir inte så mycket tid till andra saker! Speciellt nu när man även börjat rensa ut ur rummet! ? Hrm. Näst, nästa vecka händer skojiga grejer, berättar mer senare! ;) Sedan på kvällarna är jag så sjukt trött så orkar inte skriva massa inlägg. Kollar igenom bloglovin inläggen och sen FB, sedan blir det inte så mycket mer.  När jag piggnat till lite och orkar mer på kvällarna samt även fått ordning på livet! Kanske tar ett tag men jag hoppas det går bra, för då förhoppningsvis kanske jag får tillbaka blogg motivationen! Just nu är det noll känner jag. Ska även fräscha upp min design tänkte jag, men jag får se när det blir. Hade tänkt att jag skulle göra det när Blogg.se lanserat nya blogg.se för alla. Men det verkar ta ett tag. Så måste nog kanske fixa en ny design ganska snart?
 
Men imorron är det iallafall mellan 09.45-18.00 som gäller! Och sedan hela veckan börjar jag 12.00 och sluttar mellan 15.00-18.00 om dagarna! Så helt okej vecka faktiskt! :) Nästa vecka är jag ledig, måndag, torsdag och fredag vilket faktiskt är riktigt skönt. Men ja, så denna vecka kommer det inte bli mycket bloggande med tanke på jobb och sedan att man ska umgås med familj och pojkvän! Så jag önskar er ala en fortsatt bra vecka! :)
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se