Farligt!

Nu är det inte långt kvar innan jag och pojkvännen får lägenheten! På onsdag är den våran och då ska vi först och främst renovera lite, måla om i sovrummet samt tapetsera om i vardagsrummet! Men sedan, då är det fritt fram! Och jag har nu kollat lite på inredning på Åhlens hemsida och fy det är farligt! Hittat massor jag vill köpa till lägentehen!! All min lön, nästan iallafall kommer nog till inredning till lägenheten! Eller, ja först och främst måste man få en bankkort med! :(
 
Jag älskar såna här stilrena saker som det står vad det är på! Så otroligt snyggt enligt mig! Vi har redan en pump där det står ''diskmedel'' på så det vore ju perfekt med dessa i köket med, eller vad säger ni? Vad tycker ni? Letar även efter en liknande där det står Bröd/Bread på, hittat en på Åhlens, men den texten var inte svart och sen var det i skrivsti, vill ju ändå ha lite lika stil på sakerna! Har ni sidor där ni hittar massa fin inredning, skriv isåfall, vill ha massa tips om saker och ting!

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se