I'm happy!

Igår kväll när jag satt och kollade runt lite på kurser att kunna läsa vidare till så hittade jag något som jag tror stämmer bättre in på det jag vill bli! Det är lite mera inriktat på det! Men men, jag hittade först bara sånna program på distans där man behövde ha matematik B för att kunna söka, eftersom jag verkligen inte har något matte huvud så kände jag bara ''Fan'' men sedan letade jag vidare lite och hittade samma hur, dock kortare men utan matematik B. Utan det var bara dom grundläggande som behövdes! Snacka om att jag blev glad! Samt att den, jag tror det är helt nätbaserat, och om det skulle vara återkomster så ligger det betydligt nämare än den andra skolan. Samt att den läses 50% vilket gör att jag kan jobba samtidigt! Helt perfekt!
 
Även hittat en annan kurs inom psykologi som läses på precis samma sätt som den tidigare kursen. Tänker ännu inte berätta vad den andra kursen är, måste först och främst kolla lite närmare på det om det verkligen är det jag vill. Men det jag läst om det nu så verkar det helt perfekt! :D Men men, kommer ändå inte börja plugga förens nästa höst så måste ju ändå bestämma mig i vår, men som jag känner nu verkar det perfekt! Så bara att hoppas nu då!
 
Så som det ser ut nu, kommer jag isåfall börja plugga till nästa höst!!
 
Bild: Google

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se