Narbonne'd Eydrik

Chip!<3
I fredags var den exakt 6år sedan du lämnade mig, min bästa vän! Jag kommer aldrig glömma dig, fortfarande faller tårar ner för min kind när jag tänker på dig. Jag älskar dig så det gör ont, jag saknar dig så mycket att det skär i hjärtat! Du var min absolut bästa vän och den 20 juli 2006 lämnade du mig, livet och alla minnen! Jag ska bära huvudet högt och komma ihåg dig för den du var, BÄST! Jag saknar dig finaste!
Narbonne'd Eydrik!!! ♥ ♥ ♥
För er som inte visste, är bloggen döpt efter Chip, min absolut bästa vän! Narbonne'd Eydrik, och inte staden Narbonne som finns i frankrike. Detta är för att jag ska kunna minnas honom och hedra honom, ett sett som gör att han alltid kommer finnas hos mig! <3
 
Chip / Narbonne De Eydrik ♥
I dreamed about you last night, you were by my side and listened to every word I said. Although you could not answer, I knew that you understood me anyway.   
Now it has been 6 years since you disappeared from my life, yet I can shed tears for you, my best friend ♥♥ ... 
 
''Så kom den dagen  
Då du tog de sista andetagen  
En sorg djup för oss alla  
När vi tog dina tassarså kalla   E
n mörk framtid nu här står  
Om inte en liten glimt av lycka vi snart får  
Du har det bra där du är  
Med vetskap om att vi alltid håller dig kär  
Du var till oss alla en älskad vän  
Och en vacker dag så ses vi nog igen''
Born - 8/3-98
R.I.P - 20/7-06
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se