Sluuut!

Usch, snacka om att jag är helt slut! Jobbat onsdag, torsdag, fredag, lördag och söndag! Men imorron, måndag, är jag ledig. Men då är det valpkurs med Pumba plus packa som står på schemat! Hih, ja imorron tänkte jag även släppa en nyhet, som nog inte så många vet om, men kanske anat lite? Men mer om det imorron! Jag har även skrivit ett inlägg om tävlingsryttaren Nellie Berntsson, en tjej som jag beundrar! Mer får ni läsa i inlägget som kommer upp imorgon, vilken tid ska vi säga? 13.00 kanske? ;) Så håll utkik om ni vill läsa. Nu ska jag iallafall ta och sova en stund innan det är dags att gå upp. Denna vecka är det jobb tisdag, onsdag, lördag & söndag som gäller! Alltså ledig måndag, torsdag och fredag. För er som undrar vart jag jobbar någonstans kan jag säga att jag jobbar där jag haft min praktik i 3år, nämligen H&M i Västervik. Så nu för er som undrar vet ni! Men nu önskar jag er en God natt! Hoppas min blogg inspiration kommer tillbaka snart igen! :) Kram på er så länge! <3

Bjuder på en bild på finaste hunden och mig som min bror tog för ett tag sen! <3

 

 


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se