Suck....

Idag har jag verkligen haft en dag som varit helt upp och ner! Vaknade på ganska bra humör, men det gick sedan i botten under dagen, hade ingen som helst glädje till något och ville bara hem, hem och gräva ner mig under täcket, allt kändes bara så skit! Men ja som vanligt så vände mitt humör som på en 5krona! Rätt som det var så var mitt humör på topp och jag mådde fruktansvärt bra! Men det varade inte länge, efter kanske sådär 1timme så började mitt humör sjunka och jag började tänka negativt igen! F*n vad jag hatar att må såhär! När allt känns helt värdelöst och man bara vill försvinna. Blä!!
 
Men inte nog med detta! Igår på valpkursen så fick jag så förbannat fruktansvärt ont i magen, hade svårt att stå rakt upp och det tog kanske sådär 10min innan den värsta smärtan var över. Men smärtan fanns ändå kvar hela kvällen! Valpkursen var mellan 18.30-20.30. Imorse vaknade jag och fortfarande hade lite ont och det har jag även haft från och till hela dagen, hela tiden haft känningar, men ibland var det värre än andra stunder. Men sedan någon gång, kanske 60min innan jag slutade, slutade 18.15, så stack det till i höger sidan, och det gjorde så ont att jag tappade andan för en stund, kunde även inte sträcka upp mig ordentligt förens kanske 2-3 min, gjorde bara för ont. Men till slut släppte det lite så jag kunde stå rakt, men hade ändå kvar en starkare molande känsla i sidan, vilket jag hade fram till kl 8 eller nått. Usch, jag hatar att aldrig få må helt bra!
 
Har problem med mina knän och har haft sedan jag gick i 5-6, dock först var det bara 1 knä och i 7-8 började det andra knäet att få problem, innan det hade jag 2st svååra inflamationen i mina hälsenor som gjorde att jag knappt kunde gå. Sedan har jag ont i mina höfter ibland, ryggen är cp från och till, och min nacke är helt cp den med! Säg inte att jag ska gå till läkarna! Jag har varit där och dom gör inget! 1 av 20gr jag varit hos läkaren har dom tagit mig seriöst och ville skicka remiss till röntgen, medans dom andra 19 gångerna säger att det inte är fel på mig! Nacken jag hade problem med skulle jag gå på Ibumetin 2tabletten 3gr om dagen och smörja med voltaren 3gr om dagen i en veckas tid, sedan skulle vi ringa och få en läkar tid. Nae! Ingen läkar tid, fortsatte ringa i 1-2 månaders tid och det var bara att fortsätta som tidigare! Inget allvar där inte.. -.- Så NEJ! Jag tänker inte gå till några förbannade doktorer!
 
Men men, nu ska jag sluta klaga och sova istället! Jobb i morron som gäller! Kram på er! <3
 
Bild: We♥it

..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Anonym

okej , ska snart sova :)

händer idag?

2012-07-25 ♥ 02:46:03
Blogg: http://swaxu.bloggplatsen.se
Skrivet av Wilma nyberg.

Fin blogg!

2012-07-25 ♥ 21:51:59
Blogg: http://nybergwilma.blogg.se

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se