Tjabba Tjena Hallå!

''Vi säger så..''  Hehe trött kvällshumor, men men det får la gå ändå! :) Ligger just nu i sängen och har ont i halsen och svettas med nackskyddet runt nacken. Men älskar på nått sett att svettas när jag är förkyld! Visst man blir inte så fräsch, men vad har man dusch till? ;) Men ja som sagt har ont i halsen, hade det imorse när jag vaknade hos pojkvännen, vet inte varför men men, hoppas verkligen INTE jag blir sjuk, då blir jag förbannad! Imorron är jag iallafall ledig och då ska jag försöka skriva om min semester vecka jag hade förra veckan! SKa även bara slappa och ta det lungt framför tvn och vila upp mig lite, känns som om jag behöver det! :)
 
Igår hände det roliga grejer, tänker inte gå in på det mera nu, men ja, kan säga så mycket att jag faktiskt hoppas och isåfall längtar! Ni får veta mera senare isåfall! NU ska jag snart prata med älskade pojkvännen och måste även försöka göra om min mobil, han har hela tiden för lite minne och jag har knappt något inlagt, blir tokig! -.- Någon som har en HTC och vet hur man gör? Skulle vara super snällt om ni kunde svara isåfall! :) Kram på er! :)
 
Jag i halland, fotograf min pojkvän <3

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se