♦ 05.00

Vadå vara sjukt trött och vakna vid 5? Hur kul är det på en skala 1-10? Inge vidare om man får säga det själv! Vaknade bara tack vare att jag var så sjuuuukt varm, helt obeskrivligt, låg även utan täcke då jag försökte somna om men det gick inte det heller, var lika varm för det. Suck! Så jä*la trött på att hela tiden vara så trött och aldrig kunna sova ut eller slippa vakna flera gånger flera gånger varje natt....
Men men, klockan ringde vid 6.35 och när jag kom ner frågade mamma om jag kunde ta bilen för att handla och tanka efter jobbet, igentligen skulle hon gjort det eftersom om skulle till läkaren men hon mådde inge vidare så hon orkade inte idag. Så då tar jag bilen istället, igentligen hade jag kunnat sova ett tag till men kände att det var ingen idé eftersom jag ändå inte skulle kunna sova. Suck..

Nae, nu ska jag väl ta och klä på mig lite, eller snart iallafall åker väl in mot stan vid kvart över 8 eller nått. ZZZzzz Då är det praktik som gäller! (y

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se