♦ 1 mars..

Idag är det första mars. Bara jag som tycker det har gått fort? Var ju nyss julafton typ? Ska försöka göra denna månad till min plugg månad. Lär väl gå som vanligt, jag skjuter på det och stressar sönder vecka 16 för att bli klar med projekt arbetet som ska vara klart vecka 17. Suck, varför ska jag alltid skita i saker jag lovar? Blir så trött på mig själv!

Men iallafall, om ca 24 25 dagar kommer det hända något riktigt riktigt roligt! Längtar som tusan!♥ :D
Vad kan det vara tro? ;) Själv har jag bara berättat för 2st! ;)

..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Emelie

Hej!

Vilken fin blogg du har :)

Har du lust att göra ett bloglovin byte? ^^

2012-03-01 ♥ 10:20:56
Blogg: http://jedressage.blogg.se/
Skrivet av SHUNi- hästblogg

Hmm ingen aning om vad det kan vara :O kika gärna in på min hästblogg :D

2012-03-01 ♥ 10:25:07
Blogg: http://shuni.blogg.se/

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se