♦ Big Brother

Är det bara jag som tycker att årets Big Brother har gått lite väl överstyr? Att lägga en skål med ägg under en kudde? Att spotta i mjök och smör? Att skita i att plocka upp trasiga tallrikar? Att äkla sig med andras tandborstar? Att överhuvud taget bete sig värre än 5åringar? Visst det ska ju vara underhållning, men det har gått åt helvete över styr iår? En person sig som beter sig som en riktig 2åring tror jag många vet vem jag syftar på? Tänker inte säga några namn med om ni följer Big Brother så tror jag det är ganska solklart vem det är som beter sig som fan och tror att allt är tillhör H****!! Nae fy för årets deltagare, fast man kan ju trots detta inte sluta kolla?

Ligger även här och försöker få iordning på mitt psykologi arbete, arbetet ska vara på minst 3sidor och jag har skrivit 2,5 och det står helt still!! Nae, fy jag blir så trött på dessa skolarbeten nu, men det är snart slut! Så otroligt skööööönt!

Har även hittat en jätte fin ny bloggdesign som jag ska försöka fixa iordning. Var först meningen att jag skulle försöka fixa iordning en egen design(med en gratis design som bas) men känner att jag inte har tid för att sitte länge med det just nu, måste verkligen försöka fixa med skolarbeten nu! Är så fruktansvärt mycket just nu! Suck!!


*Bjuder på en bild när Snuttan sitter och äter mat i huset!
Bilden tagen utanför(har ett akvarium som bur)

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se