♦ Bilder på bebisarna ♥



Snuttan är inte riktigt handtam ännu, så hon giller Inte att vara fast i handen vilket resulterar i att hon bits lite. Men jag har handen i buren och har en matbit i så hon får ta den därifrån vilket hon gör, även förut när jag hade handen i kartongen bara så gick hon faktiskt upp i den, så höjde handen lite och sedan sänkte den igen, och det var inget fel på det tyckte hon, så snart blir väl hon lika gosig som Snövit! :)



Alltså kolla bara denna bild! Visst är den underbar! Smälter ju som smör i solsken när jag ser den! :') Snövit är så fruktansvärt gosig så det finns inte, hon vill gärna komma upp i famnen och klättrar gärna upp på armen när hon får chansen, vilket kittlas ganska bra när man inte har någon tröja! Gos unge! ♥

Alla bilder är tagna av min snälla pojkvän som ställde upp! :) ♥

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se