♦ Bye!

Inget bloggande idag, jobbat mellan 9-17 och har duschat och nu måste jag umgås med älsklingen! ♥ Imorron blir det skola, 1enda liten ynka lektion! Plus att jag ska träffa studievägledaren vid 11 och lektionen börjar 11.50 och sen blir det handla lite och sen hem!

Ha det bra, puss på er! ♥


Bild: We♥it


..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av LILLA ELIN [DRÖMMEN OM ETT BARN]

Lägg till mig & säg vilket nummer du blev :D Välkommen in till min nya webshop:)

En av dom billigaste på smycken i Sverige, just nu får dom första tre beställningarna en gåva med på köpet!

www.bombydesign.se

2012-03-22 ♥ 20:38:47
Blogg: http://lillaelins.blogg.se/

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se