♥ Dressyrträning

Kvällens dressyrträning började med en kort uteritt och då gjorde vi lite böjningar samt hela tiden fokuserade på att ha dom samlade. Hade PW och ja, uteritter är typ det bästa hon vet, i galoppen var det nästan omöjligt att ha henne samlad samtidigt som jag försökte ha en lugn galopp. När vi travade så små galopperade hon på sidan fram tills hon lugnade sig.

Efteråt red vi dressyr på banan och GUUUUUUD så fin hon var! Har inte ridit henne sen förra sommaren(2011) så det var ett tag sen. Hittade rätt knappar på henne super fort och även på den minskade volten lyckades jag få bakben och framben på samma spår vilket inte alls brukar vara så lätt för mig. Lyckades även få henne super fin i galoppen stundtals när jag inte förstörde, men i fattningen så blev då 2 bakutsparkar samt ett antal kickar, bus unge! Men ja, jag är absolut SUPER nöjd med kvällens dressyrträning!


Sötaste Pw

Gammal bild på mig och PW, ups, kolla inte sitsen ;) Hösäck!

..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Emme

Jätte fin blogg :D

2012-03-12 ♥ 23:11:01
Blogg: http://emmefaiil.blogg.se/

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se