♥ each day's a gift

Ett motto som jag tagit med mig nu och tänker på dagligen är ''each day's a gift and not a given right'', tycker många borde ta det till sig för man vet aldrig vad som händer, bara för att man har ett liv betyder det inte att det hastigt kan ta slut.

Snart ska jag ringa till pojken samtidigt som jag kollar på Big Brother och sedan blir det att sova och imorron blir det att åka in till stan för att dom ska kolla på stenskottet mamma fick i fredags, om dom kan laga det ser väldigt konstigt ut om man säger så! Sedan ska jag även handla lite mjölk och sånt! Sen blir det hem o plugga samt städa rummet, ska försöka städa rummet iallafall!
Gooood natt på er nu! :D

Åhhh, jag vill ha fredag NU!
Btw, börjar bli riktigt förkyld... suck.. :(

Detta blev mitt 200 inlägg i bloggen och jag startade den i december, närmare sagt den 19 förra året!

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se