~ Escape reality

Idag ha jag inte gjort annat än typ glott på tv och försökt plugga lite! Verkligen inte gått någe bra! Men fått lite gjort iallafall! Resten av tiden så spelade jag The Sims 3 och flydde ifrån verkligheten ett tag! Ibland behöver man det. Mamma och jag var även idag ute och släppte Arrak och Pumba på ängen och ja, Pumba är absolut inte den smartaste som finns! Springer och tittar snett bakåt samtidigt som han springer framåt, vilket resulterar i att han snubblar över små tuvor. Men dagens bästa var ändå när han sprang samtidigt som han tittade rakt upp i luften och ramlade ner i en liten gropp! Fick detta på bild så ska visa detta snarast! :)

Har även bytt bur åt mina små bebisar idag! Och guud vad lyckliga dom blev! Från att vara i en liten bur som är 55cm lång till en bur som är 109cm lång! Ja det blev ju lite skillnad! Så ungefär från 2 till 9 har dom sovit kanske samanlagt 2,5 timme eller något, resten av tiden har dom bara sprungit runt och grävt och byggt tunnlar och busat! Dom trivs verkligen till tusen det märks!


Från detta 55cm långa trånga bur till...


Detta! 109cm! Lite skillnad?

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se