♦ Everyone needs to be loved

Känns lite stressigt just nu! Hade tänkt att försöka bli klar med psykologiarbetet idag men det känns inte som om jag kommer lyckas? Jag har inte mycket kvar men den svåraste biten kvar? Och detta ska vara klart imorron? Usch säger jag bara!!

Förövrigt har bebisarna varit lösa idag igen och dom hade nästan värre damp idag än igår, satte även in en kartong full med sågspån och den var populär ska jag säga! Den användes flitigt, även en liten popcorn kartong tyckte dom om, och den satt som gärna i ett tag! Något som också var roligt från och till var tunnlarna vi hade till våran hamster. Dessa tunnlar är av plast och den får dom bara ha när jag har uppsikt över dom eftersom dom biter på allt och plast kan vara farligt om det fastnar i halsen på dom, så därför har jag bara plaströren när jag kan hålla koll på dom, och ''säga'' åt dom när dom biter på plasten! ;)

Har även kommit underfund med att jag snart måste köpa ett nytt akvarium, det jag har nu är 55cm lång och lär blir trångt för dom när dom blir större. Nu är det precis perfekt för dom när allting är i, men dom växer ju också dom små liven! Så ska se om jag kan hitta något billigt akvarium, det behöver ju som sagt inte vara helt eftersom det inte ska vara vatten i, utan bara en Massa sågspån! ;)


Bild från We♥it

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se