♦ Friday!

Kom hem för kanske 30min sen efter att ha hunnit träffa studievägledaren(blev inge klokare nu) haft psykologi B och sedan handlat i 4 olika affärer! Sicken kvinna.. x) Träffade även min underbara älskling på Coop, det fick med humör på topp igen och ikväll blir det fredags mys hemma hos honom! ♥

Alltså fy vad jag inte tycker om folk när man handlar, dom ska bara vara ivägen? Tvärnitar mitt i gången ställer sin vagn kors och tvärs och ingen respekt för andra?! Grr! Fy f*n säger jag bara om sånna människor! Men men, nu blir det snart mat iallafall. Makaroner som jag Hatar, plus Korv som jag inte äter! Så får väl ta en macka eller något? Går verkligen inte att äta makaroner! Ja jag vet jag är kräsen! ;)

Kommer nog inte bli så mycket bloggande ikväll! Hoppas jag kan klämma in lite inlägg imorron mellan pluggandet! Så ni får hålla ut, vilket jag tror dom flesta gör! ;) Puss på er!

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se