♦ Gårdagen!

Igår vaknade jag med världens huvudvärk, rinnande näsa samt illamående! Och jag var som sagt hemma ifrån praktiken igår!
Mamma ringde även till en läkare igår angående mig och vi fick tid samma dag. Men som vanligt så hade jag inte så höga förväntningar, vilket även blev samma. Det är som vanligt som kan inte säga vad som är fel på en utan dom säger bara ''det går över snart''. Men vafan det är väl inte meningen att man ska vara sjuk var och varannan månad? Eller? Det är f*n inte mänskligt! Efter det så var även mamma hos sin doktor så vi stannade då kvar ti stan för att vi hade köpt biljetter till Fredrik Steen Hundcoachen som var på Mejeriet och höll föreläsning. Riktigt intressant faktiskt! Och jag måste säga, jag har ändrat uppfattning åt det bättre hållet!

Han tog upp mycket med att allt handlar om att ha en öppen relation och kommunikation med hundarna, och han jämförde ofta våran relation till hundarna till människor relation till varandra. För det var en som frågade hur man skulle få uppmärksamhet av sin hund. Då ställde han bara fråga ''är du gift?'' För han sa det att det är precis likadant att få kontakt med hundarna som man får kontakt med människor! Finns så mycket att säga om föreläsningen men så mycket att skriva så orkar inte riktigt, fråga om ni vill veta något! :)

Åh, mamma och jag var även nere på Jami Hundsport och köpte leksaker till ****** och så köpte vi även en pipleksak till Mischa, eftersom han har börjat ta Aslan leksaker nu, så han fick en stor gosedjursanka som piper, och det första vi gjorde när vi kom hem på kvällen(kom hem runt 10) var att ge den till Mischa, och gissa om han blev glad? Han tog den i munnen och sprang runt runt och var allmänt glad, och nu hörde jag precis hur han ligger ute i matsalen och piper med den! Sötnosen!

Men men, usch så äkligt sliten jag var igår när jag kom hem igårkväll, näsan rann och illamåendet kom från och till. Och i morse var det inge vidare heller.. Kall svettats hela natten och mått allmänt dåligt bara!


Bildkälla


Den stora liggande Ankan fick Mischa! Finns Här

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se