~ Good Night

Nu avslutar jag detta kapitel av mitt liv och sover och hoppas vakna upp utsövd och glad imorgon bitti(får la se hur det blir) Hur som helst hoppas jag att mina små råttor får flytta in i deras nya stooa bur! Älskligen har gjort klart ett lock(ska vara tvådelat) och båda hyllorna så mamma ska hämta dom imorron! Tummen upp!

Min dag imorron kommer bestå av att flytta råttorna och göra iordning deras nya bur! Sedan blir det plugga resten av dagen! Ska fixa klart samhällen och fortsätta med projektarbetet! Måste skicka in det till min lärare så han kan kolla på det och så vi kan gå igenom det nästa vecka! :)

Good Night! ♥

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se