♦ Grrrr!!! Nedrans sjukdommar!!!

Att man aldrig ska få vara sjuk! Jä*la skit!! Inte nog med att illamåendet har kommit tillbaka jag har även blivit cp förkyld och fryser, svettas och nyser om vartannat plus att näsan rinner från och till som om kran och inget stopp finns det! Jag är så förbannat trött på att vara sjuk hela tiden! Det var ju f*n inte länge sedan jag var sjuk för f*n! När ska det räcka?

När jag gick i hjorted var jag typ alldrig sjuk, i ankarsrum började jag bli mer sjuk och nu är jag tamef*n sjuk hela tiden! Vet inte ifall det har något med att jag är stressad som satan nu för tiden eller ifall mitt immunförsvar har försvunnit helt och hållet? Såå jä*la trött på skiten alltså, och läkare är ingen idé att gå till för dom har ändå inget viktigt att säga!

Usch känns som om jag sviker alla nu när jag är sjuk hela tiden både mamma & pappa samt dom på praktiken! Och jag vet hur viktigt det är att visa framfötterna när det gäller arbete! Men vad gör man när man inte orkar sig upp ur sängen och hela rummet snurrar när man sätter sig upp? Suck!!!!

Jag HATAR att vara sjuk hela tiden. Finns inget tråkigare!!


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se