♦ Kalmar

Just nu sitter jag väl förmodligen i bilen! Klockan rimgde 5.30 imorse och mamma och jag åkte ner till Läckeby djursjukhus vid 6.00. Jag kör eftersom mamma är väldigt trött på morgonen och är lite farlig då. (a) Men men, vi ska lämna in Tuff, mammas kanin han ska nämligen kastreras och vi ska lämna honom där vid 7.30 och sedan har mamma fått för sig att vi ska åka till kalmar och gå och glo där i affärer, utan pengar! Kuuuul! Och det ska vi väl typ göra fram till kanske 3 då vi förhoppningsvis får hämta honom. ZZZzzz.... Pappa är hemma och tar hand om hundarna och ''vaktar'' mattläggaren så hundarna slipper vi ha med oss som tur är, inge vidare roligt för dom att bara ligga i en bil hela tiden.

Ikväll hade jag Tänkt att fixa nya designen till bloggen, har fixat lite med den hitills med fortfarande bilder samt header kvar. Men men, får se hur långt jag kommer med sakerna. Det som först och främst ska fixas är sidomenyn då den just nu ser konstig ut(har lagt ut designen på en test blogg och ser då hur den kommer se ut) Sedan är det texterna och sist kommer jag faktiskt fixa header! Annars brukar det vara headern först och allt annat sen, men nu tänker jag göra tvärt om faktiskt! Så ska se om jag kan hålla detta nu. Ska göra mitt bästa, fixar jag inte designen imorron kommer den komma antingen på onsdag eller i helgen! :)

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se