♦ Lycka.... Inte!

Åhh fy f*n vad irriterad jag blev nu! Först kom ja g underfund med att laddaren ligger nere i väskan, springer ner och kollade i väskan men till min stora lycka så kom jag på att min laddare ligger hemma hos min pojkvän! Glömde både den, mitt halsband och örhängen när jag åkte iväg i all stress i lördags morse! Suck! Men har 42% kvar vilket kanske kommer vara 24% imorron bitti.. Suck! Nu blev jag så fruktansvärt lycklig! Grrrrr

..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Rebecka

Kul! Undrande först vem det var som kommenterade på bloggen! ;)

2012-03-19 ♥ 14:18:25
Blogg: http://stallrebz.blogspot.com

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se