♦ Make it or break it

Usch har varit så fruktansvärt trött hela kvällen, inte orkat något typ! Har iallafall fått lite plugg gjort vilket känns skönt och sedan har jag kollat runt på Gerbil forum och kollat runt lite! Har även hittat en gammal matskål vi hade till Theo förr, en keramik skål eftersom man inte ska ha plast grejer i buren eftersom dom kan äta upp det och det fastnar i halsen.

Illamåendet har släppt väldigt bra under kvällen och hoppas att jag mår toppen imorron så jag kan praktisera och sedan på kvällen kolla på Fredrik Steen på mejeriet. Blir även pizza med mamma! (y

Nu ska jag se klart på Desperate Housewives och sedan kolla lite på Big Brother medans jag pratar med älsklingen och sedan blir det sova för min fel, behöver verkligen det känner jag! ZZZzzz

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se