♦ Make it your own

Ja, hade ju tänkt att plugga idag efter att jag städat buren åt bebisarna, men det blev inte så. När bebisarna var lösa i kartongen var jag tvungen att hålla koll på dom så att dom inte rymmer, dom har nämligen börjat försöka hoppa över kartong kanten, än så länge kommer dom bara halvvägs, men blir ändå lite nervös. Och när dom sov så blev det tvn, men måste f*****n plugga i helgen! Har 5veckor på mig att göra klart projekt arbetet och jag är knappt halvt klar?! Känns toppen?


Jag vill ha lååååååååångt tjockt hår!! :( osminkad och förjävlig

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se