♦ Min fredag!

Igår blev det skolan, började med Svenska, och sedan skulle vi ha 2timmars relegion. Men jag och min klasskompis fick då syns på tv apparaterna att den lektionen var inställd? Kul att vänta från 9.15 till 11.50 då min psykologi lektion började?! Men jag och min kompis var faktiskt duktiga så vi satt och pluggade med Instuderingsfrågorna till relegions provet. I väntan på att vi skulle få hämta våra studentmössor som kommit! Nu är det fasen NÄÄÄRA!!!

På psykologin så var älsklingen snäll och höll mig sällskap på lektionen! Och efteråt så gjorde vi lite ärenden i stan, samt jag fick ett super gulligt litet gosedjur! :'D Sedan gick vi till H&M och jag köpte ett par sjukt snygga ljusblåa jeans och ett svartvitt linne. Sedan var vi ju tvugna att gå ner till djurmagazinet och kolla på kaninerna och råtterna, åh jag såg absolut världens sötaste lilla dvärghamster! Han var typ ca 2cm(bebis) och så sjuuuukt söt, jag ville ta med den hem! :'D

Sedan blev det äta pizza och bio på kvälllen, vi kollade på filmen This Means War, riktigt bra film om man får säga så? Och så grymt klockrent slut, tänker inte säga mer eftersom vissa kanske inte sett den? ;) Men super, värd att se verkligen att rekomendera!

Ps; känns som om jag har jobb nu! 200olästa blogginlägg på Bloglovin sedan torsdags kväll?!



Ser ni den liiiilla gråa?! Det är dvärghamster, och den vita som är större än den gråa är mindre än den dvärghamster vi hade i somras! Vadå liiiiiten?

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se