♦ Morgon!

God morgon på er! Eller ja, jag har varit vaken sedan kvart i 7 men kanske inte ni? Eller? Har hunnit met mycket sen dess, ätit frukost, busat med råttorna(just nu sover dom i kartongen) kollat på tv och sminkat mig! Gjot allting samtidigt nästan! Gud så bra jag är! x) Inte.. Men gud sicken morgon humor jag har? :o Ajja, nu måste jag nog skärpa mig lite! Nu blir det fixa håret sedan klä på mig, släppa in råttorna och sedan åka in till skolan för att först träffa studievägledaren vid 11.00 och sedan börjar Psykologin 11.50! Surt att jag inte kunde fått ledigt från psykologin, isåfall hade jag varit ledig! Men vi ska bli klar med ett arbete idag och vi jobbar 2 och 2 så hade inget val? Men nu äntligen så kommer jag ju prata med studievägledaren som jag länge tänkt på!

Efter skolan blir det att handla lite, det var kravet på att jag fick låna bilen! Hehe ;) Slutar vid 1 och kanske inte är hemma förens kanske 3 eller nått? Suck! Men det går ändå! :) Nae, nu är nog plattången klar så ska fixa håret nu, Ha en toppen dag alla ni! :D ♥


Big foot, Big Eye! Såhär ser man ut idag innan plattången har kommit fram!

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se