~ Mys i Soffan!

Kom hem för ca 1h sen från älsklingen och sitter nu i soffan och myser med Mischa! Samtidigt som jag sitter med datan i knäet och kollar på världens helt klart bästa program! Americas Funniest Home Videos! Älskar verkligen helt ärligt det programmet! Finns Inget bättre!!! Oj, glömde säga att jag faktiskt äter lite godis, och Mischa ligger och slår på mig med tassen, han vill också smaka! ;) Men det får han inte! Får väl hämta en hundgodis bit åt honom istället! :)

Hade även idag tänkt fixa en ny header! Har nog en super bild till headern så ska försöka fixa till den senare idag! ;) Puss på e!

Gammal bild på mig o Mischa! ♥


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se