♦ Onsdag

Dagen började inge vidare, vaknade först 5 och sen vid 6 och sen ringde klockan 6.30... -.- Inge vidare humör jag var på om man säger så! Suck! Mådde skit hela månaden. Men framåt 10.30-11.00 så började mitt humör faktiskt gå uppåt! Men för att sedan sjunka, eller inte humret just men orken, det sönk till botten och jag gick som nästan i slowmotion, var nästan tvungen att pressa mig till 100 för att jag skulla orka dom 2 sista timmarna på praktiken! Suck, hatar att må såhär! .... :(

Men men, väl hemma så tog jag ut Pumba och busade lite med honom, och fy f**n måste jag säga, nån så pigg valp som honom har jag aldrig stött på. Det går antigen i 120knyck eller 0. Finns liksom inget mittemellan? Knäppgök, så jag skojjade med mamma och sa att vi var nog tvugna att köpta lite lugnande åt honom! ;) Hehe, plutten! Och fyyyy satan så sur han blir när han inte får som han vill, höll fast han i famnen idag när jag var ute med han för att han skulle lugna sig. Hah fy satan så sur! Skällde och morrade och var allmänt sur skitungen! ;)

Nu är badrummet klart! Eller ja elektrikern ska komma på fredag och sätta in elen och lampor och det så vi se något! :D Sen är det helt klart -lite inredning förståss :P Ska fixa en lite bilder sedan från början och till nu! :)

..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av LILLA ELIN [DRÖMMEN OM ETT BARN]

Det är bara bra med mig :D sj =?

2012-03-21 ♥ 18:41:30
Blogg: http://lillaelins.blogg.se/
Skrivet av LILLA ELIN [DRÖMMEN OM ETT BARN]

:D

2012-03-21 ♥ 18:46:38
Blogg: http://lillaelins.blogg.se/

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se