Psykologi B

Sitter just nu på min sista lektion för dagen, slutar vid 1 idag, riktigt skönt med tanke på förkylningen! Men jag är inte glad för det. Jag får nämligen inte upp mitt psykologi arbete på denna datan som jag skickade via mejlen, bara för att den vi har hemma är av ett nyare format! Så nu sitter jag och kan inte göra ett skit typ? Har ju allting hemma på datan och alla antekningar hemma. Suck! Så trött jag blir!! Så nu vet if*n vad jag ska göra i 40 min till??

Var ju iallafall och hämtade bilen på Volvo förut, och stenskottet syns inte! Det är bara som en liten rund kontur runt det som sug ut som en bubbla tidigare! Så det blev super bra! Sen blir det hem, fixa några saker och SEN åka till vimmerby!! Yeeeey!!

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se