♦ Sicken dag

Ja, morgonen var ju inte toppen! Vakna vid 5 och veta att klockan inte ringer förens halv 7?!! Men men, tog bilen till praktiken idag eftersom mamma igentligen skulle åkt till läkaren och därefter handlat och tankat. Så jag fick handla och tanka efter jag slutat och ja, inte långt ifrån att jag höll på att glömma köpa hundmaten. Hih (a) Praktiken var iallafall helt okej, fick börja byta lampor, vilket jag absolut inte giller! Hatar verkligen när det blixtrar och massa, typ rädd för elektronik? Svar ja! Men men..

Kom iallafall hem för kanske 20min sen efter att bråkat med tankgrejen(kommer inte på vad det heter) först ville han inte tanka bilen full, och sen fick jag inget kvitto heller, så fick tanka 2gr för att bilen skulle bli full och inget kvitto någon gång. Suck sicka skit saker! Möttes iallafall av 2 överlyckliga hundar som var i hundgården när jag svängde ner mot parkeringen, dom är så söööta! :) Ikväll ska jag försöka plugga och även göra rent buren åt mina små bebisar! :) Så jag får väl ta och börja snart kanske? Puss & Kram, får se om jag bloggar mer ikväll!

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se