♦ Sicket sjukt väder!

Imorse när jag vaknade var det lite grå mulet och tråkigt, ungefär halvvägs in till stan började det regna, blev värre och värre desto närmare stan vi kom och när vi var var framme så började det hagla?! Och inte långt efter det började det snöa som satan!!! Och sen någon timme senare så var det strålande skolsken?! Vadå sjukt väder?

Nae, nu blir det att tagga hoppning med en ond nacke... Suck.. -.-

..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av william

fin header^^



Och säg gärna vad du tycker om mina "Earlier life" modell bilder som jag har tagit på min vän Tove:D

2012-03-19 ♥ 17:08:57
Blogg: http://funnyones.blogg.se/

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se