♦ Sleepy head

Usch, sicken dag. Vaknade vid typ 9 av att älsklingen var vaken, så vi låg och pratade ett tag tills vi gick ner och åt lite frukost! Efter det gjorde jag 2 sockerkakor och sedan blev det fika vid 12! Älsklingen åkte väl hem vid 1 ungefär och då satte jag mig och kollade igenom en film som jag skulle se till ett skolarbete jag har. Handlar om miljön och påverkan på miljön. Slutade med att jag nästan såg hela och stängde sedan av det och somnade i soffan! Så otroligt fruktasvärt trött så det är inte sant! Vaknade iallafall av att pappa väckte mig vid 16.00 av att han la handen på min panna, han tyckte jag var lite varm men jag vägrar bli sjuk!!! :@ Men men, var iallafall mat då och nu sitter jag här och gör ingenting! Haft bebisarna lösa ett tag också och precis släppt in dom i buren igen där dom gnagar på toalettrullar och gräver i sågspånen och har allmänt damp! ;) Måste köpa ett större akvarium snart åt dom! :)

Den andra bebisen/valpen är totalt tokig, när man lägger sig på golvet så kommer han och drar en i håret, biter en i näsan och bara ska bråka! Sötnosen! :) Mamma och jag har även kommit underfund med att han är precis som en katt! Han beter sig verkligen som en katt, speciellt när han har en leksak. Då håller han den med frambenen och sparkar med bakbenen på leksaken, har bara sett katter göra det. Men söööööt är han iallafall den lilla apan! ;D


bild we♥it

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se