♦ Sunday!

Dagen har varit full känns det som! Sov fram till typ 11 och då gick älskligen och jag upp och åt och gjorde iordning tårtan som jag bakade igår! :) Efter att vi fikat klart började pappa och älsklingen tapetsera upp fondtapeten som vi fått av honom! :) Blev super fint verkligen! :) Detta tog väl nästan fram till halv 5 från 1 ungefär! Så tog ett tag med all mönsterpassning och allt! Men det blev super! Sedan åt vi lite mat och efter det bar pappa och älskligen upp deras sängar som nu varit nere medans dom gjort iordning badrummet!

Innan jag satte mig här framför tvn med datan i knäet så städade jag ordning nya buren som dom små bebisarna(gerbilerna) ska ha! Ett akvarium på 109cm långt 46brett och 50högt som dom nu ska få! Det dom har nu är 55cm långt så det blir lite skillnad! Älsklingen och jag var ohc hämtade akvariumet samt ställningen igårkväll med bilen! Fick låna pappas bil(volvon) så vi kunde hämta det! Och jag säger bara att det var tur att vi inte tog älsklingen lilla Audi som han först tänkt eftersom vi knappt fick in akvariumet och ställningen i volvon vilken vi tycker är stor! Men som tur är fick det plats!

Ikväll blir det väl plugg som gäller för mig så blir väldigt dålig uppdatering vilket det brukar vara såhär på helgerna! Mne men, hoppas iallafall alla mår bra! :)


Tårtan! Reeen choklad rakt igenom Muuums! ;)

Första delen uppsatt!

Resultatet!

Nya buren! ;)

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se