♦ Tisdag

Vaknade vid kvart i 7 idag av att mamma ringde till mig! Suck, hon tyckte jag skulle komma ner och hjälpa till med hundarna eftersom snickaren hade kommit, men Nae jag ville sova! Vilket inte lyckades så jätte bra med! Så låg väl och lyssnade och halvkollade på Big Brother. Gav sedan upp vid kvart i 8 och gick då upp och gjorde iordning mig för 20 över 8 skulle vi åka till stan eftersom mamma skulle till läkaren vid 9. När jag släppt av mamma så åkte jag upp och ställde mig på parkeringen vid gymnasiet eftersom jag inte tyckte det var rätt för varken Pumba eller mig att stå typ nere vid hamnen och frysa.

Men Pumba hade jätte mysig, han låg och sov i 45min innan jag väkte honom så han skulle få kissa innan vi åkte och hämtade mamma, och efter det åkte vi till Jami Hundsport och köpte ett nytt halsband och även ett sele åt honom och sedan vidare emot Maxi och mamma sprang in och handlade lite medans jag höll koll på Pumba som mestadels sov i sin lilla bur! :)



Sedan när vi kom hem så fikade mamma och jag innan jag bytte sågspånet i buren åt mina små busråttor! Har även satt för ett litet skydd som jag hoppas hjälper lite eftersom dom är experter på att kasta sågspån i både matskålen och sandskålen! Suck, men söta är dom! :) ♥ Och nu sitter jag här i soffan och kollar på när dom busar och springer runt som galningar i sin kartong dom har! Ikväll blir det att åka in till stan igen och fira mormor o morfar som fyller år idag! :) (Mormor fyller år idag, morfar fyller snart)



Måste snart köpa en större bur eftersom dom växt nu! Och större blir dom juh! :) Så är just nu på jakt efter ett större akvarium som gärna är 100cm långt eller längre, helst inte kortare än 100cm.

..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Sandra Dagh

Jaha, vad gjorde du i stan då? :)

Jag svarar på kommentarer..

2012-03-20 ♥ 16:34:10
Blogg: http://sandrastyles.webblogg.se/

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se