♦ Tisdag

Vaknade vid kanske halv 7 av en super söt hund(han var billig imorse) som studsade på dörren och pep och höll på eftersom han hörde att mamma var vaken här nere, och då gå det ju inte va lugn! Gav till slut upp vid typ 10 över 7 så då gick jag ner och mamma släppte ut honom och jag gick upp och försökte sova ett tag eftersom jag var så fruktansvärt trött och jag mådde illa som satan! Men lyckades inte direkt somna eftersom snickaren bankade och såga i väggar och allt! Men nu är han iallafall klar, imorron kommer mattläggaren och nästa vecka kommer väl rörmokaren och sedan snickaren igen.

Men iallafall låg väl i sängen fram till 8.20 då jag gick upp och försökte få i mig något att äta, var lönlöst för jag vågade inte äta något eftersom jag mådde så fruktansvärt illa så fick bara i mig en halv kopp oboy. Till slut släppte illamåendet, tänker inte gå in på det, men jag mådde iallafall betydligt bättre då så jag gick ut och direktstartade motorvärmaren och gjorde iordning mig och sedan åkte jag in till Västervik för att en på Volvo skule komma på stenskottet på rutan.

Väl inne på Volvo så konstaterade han att han skulle iallafall försöka laga det så vi beställde en tid så ska lämna in bilen på fredag innan skolan och sedan hämta den på lunchen. Förhoppningsvis är älsklingen snäll och hämtar och lämnar mig, får väl flörta lite med honom vilket nog inte blir så svårt! ;)
Efter det åkta jag en snabbis till byggmax och köpte en grej till pappa han skulle ha och sedan åkte jag till Maxi för att handla. Hade igentligen tänkt gå ner på stan en gång till djurmagazinet för att kolla om dom hade en transportbur och kolla hur mycket dom kostade men började må så fruktansvärt illa så ville bara hem!

Nu har jag iallafall lyckats fått i mig lite yoghurt som jag köpte och en liten kaka och hoppade jag kan äta något mera sen! Får verkligen inte bli sjuk! Inte nu för imorron efter praktiken ska mamma o jag äta pizza och sedan gå till mejeriet för att kolla på Fredrik Steen, förhoppningsvis klarar jag mig! Får hoppas på det bästa!


*Bjuder på snyggaste bilden på Aslan från sommaren 2011

Idag är den plugg som gäller för hela slanten och hoppas jag mår bättre, så jä*la trött på att vara sjuk hela tiden! Förr när jag gick i hjorted och ankarsrum så var jag sällan sjuk. Nu är jag sjuk nästan var och varannan månad känns det som! Varför det blivit såhär vet jag inte men det är så sjukt tråkigt! Finns inget tråkigare än att vara sjuk och bara ligga i sängen hela dagen och må skiiiit! ... Suck!

På fredag händer förhoppningsvis en spännande grej och på lördag ska vi fira bästa svärmor som fyllde år igår! :) Ska blir trevligt! Bara jag inte är sjuk dock! Grr!! Nae nu ska jag ta tag i psykologi arbetet Byyyye!

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se