~ Underbar dressyträning

Kvällens dressyrpass gick otroligt bra faktiskt! Hade finaste Pw idag igen som förra dressyrpasset och det gick mycket bättre än förra gången. Men det kan ju även bero på att jag inte ridit henne på länge! Men jag är så otroligt nöjd med kvällens pass faktiskt! Fick ihop henne riktigt fint idag, stundtals, vissa gånger tappade jag den där förbaskade yttertygeln vilket resulterade i att bogen försvann och hon gick lite på sneden. Men förövrigt gick det SUPER!

Tränade idag på att ha bogen lite innanför spåret idag på en kort sida, vilket faktiskt gick ganska bra tillslut, när jag slutade överböja henne och sitta rakt själv! Då blev hon super fin! Men när vi bytte håll så blev med totalt kortslutning i hjärnan och jag typ glömde hur man skule göra, men andra gången gick det bättre! :) Vi ökade även på långsidorna(red på den lilla fyrkanten). Förstaa gången kom vi lite obalanserat och jag tappade yttertygeln igen och det blev något galoppsprång. Men andra gången när jag samlat ihop henne och kommit i balans så gick det jätte bra och hon längde så fiiiiiint! :D Verkligen super nöjd!!

Min kompis, Emma tog några bilder på PW&Mig när vi stod uppställda med hennes mobil, så visar dom så fort jag får dom! :)


Trött chey innan passet!


Trött chey efter passet! ♥


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se