♦ Want something new

Usch, jag är riktigt sugen på att fixa en ny design på bloggen, lite mer en som jag fixat till helt enkelt! Men jag vet inte fårse när det blir, när jag har tid liksom. För imorron måste jag lämna in bilen för att laga stenskottet mamma fick förra veckan och sedan vidare till skolan... Sen blir det väl att umgås med älsklingen, och förhoppningsvis göra en sak till! Men säger inte mera nu! Nu får veta imorron om det blir så eller inte!
På lördag blir väl att spendera hela dagen med älsklingen, ska då fira hans mamma som fyllde år i måndags och sedan hit och kanske äta och se på Gladiatorerna och film på kvällen! Söndagen kommer blir en nedrans massa plugg så jag blir klar med psykologiarbetet som ska vara klart på måndag. Suck så jä*la mycket skit att göra och ingen motivation till plugg. This sucks..


Stenskottet, som ser väldigt konstigt ut! Men han skulle ge det en chans.
Om ni kollar noga kanske ni ser en svag fyrkant runt om? Detta är en tejp som han hade sagt att vi skulle sätta på för att minska risken för att det kommer smuts i och att det spricker mera. Eftersom det sitter på förar sidan så får det inte vara större än en enkrona om dom ska kunna laga det och det ska gå igenom besiktningen. På passagerar sidan får det vara lika stort som en femkrona.


I brist på pluggmotivation så målade jag naglarna, blev riktigt nöjd!
Började med ett ljusljusrosa som inte syns på bilden och knappt i verkligheten.
Sedan när det torkat ordentligt tejpade jag nageln där jag tyckte det räckte och målade sedan svart. Tog sedan bort tejpen direkt.
Efter att det svarta torkat ordentligt så tejpade jag så att det bara blev en svart lite rand kvar och målade sedan 2gr med vitt och tog bort tejpen.
Nu ska det bara på ett topplack när detta torkat! Sen är det klart!

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se