♦ you're gonna make it through another night

Kom hem för ca 1h sedan ifrån älsklingen! Igår hade vi mys med film, godis och chips! Mums! Dock så somnade jag typ när det var 30min kvar på filmen, så sjuuuuuukt trött? Vet inte vad det är för fel på mig! :( Men men! Idag står det plugg på schemat tänkte mig även att jag skulle ta dom stora hundarna en sväng senare idag och gå med dom, både dom och jag skulle nog behöva det tror jag! :)

Ikväll ska älsklingen och jag åka iväg till Hultsfred och hämta ett akvarium till mina små busråttor! Dom har ju börjat växa till sig lite nu så mitt nuvarande akvarium på 55cm börjar bli lite trångt! Så hittade ett som var 109cm vilket jag tror blir perfekt för dom! :)

Nae nu ska jag fortsätta smälla i mig godiset som blev kvar sen igår och ta och plugga lite till Projektarbetet! Suck!

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se