Jobbigaste natten på länge!

 
Ja inatt var den värsta natten på länge måste jag säga! Tog en sömntablett då innan jag gick och la mig och somnade ungefär som vanligt. Men sedan runt 1-2 någon gång vaknade jag med världens jävla ångest! Kunde inte slappna av och hade världens spänningar i hela kroppen, ville bara gråta det gjorde så ont på något sett fast det egentligen inte gjorde ont. Låg ungefär kanske en halv timme och försökte verkligen göra allt för att slappna av och få det att släppa, men det gick bara inte. Så var till slut tvungen att gå upp för att ta ytterliggare en av medicinerna, en mot ångest som jag endast ska ta i nödfall. Och ja, eftrer ca sådär 10min kände jag hur jag började kunna slpanna av mer och mer och till slut kanske 20min senare som jag, äntligen och sov fram till 9, så att bara vara vaken 1gång på en hel natt, det var läääänge sedan jag kunde det!

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se