Seeegt

Ja, jag lovade ju att jag skulle bli bättre på att blogga sen vi fick internet, vi har haft internet ca en månad nu och jag har inte blivit bättre på att blogga. anledningen till det är för att datan vi har är så fruktansvärt seeeeg! Igår när jag skrev ett kort inlägg tog det ca 1timme innan det var klart! -.- Suck, hoppas det blir bättre snart, kram på er så länge!

..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Amandah

Hej. Tänkte tipsa dig om min utlottning av en Makeover av din Design som är för alla er som använder sig av en av mina Gratis Bloggdesigner. :) En chans för er som vill ha en mer unik och personlig Design.

Kika in på Bloggen för mer info om du är intresserad. :D
Hoppas du haft en bra dag.
/ Amandah - exeggutor.se

2012-10-03 ♥ 17:33:52
Blogg: http://exeggutor.se
Skrivet av Nicole [ Foto & Vardag ]

Fin design! Har du gjort den själv?

Svar: None
Jonna Nilsson

2012-10-04 ♥ 16:27:38
Blogg: http://twinstars.blogg.se

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se