Tips!

Något som jag måste rekomendera är faktiskt  Schwarzkopf Gliss Hair Repair.
Mitt hår har alltid varit jätte dåligt, det blev snabbt slitet efter jag klippt mig samt att topparna alltid skivade sig inom 2-3 veckor efter jag klippt mig. Men med detta så mår mitt hår betydligt bättre! Det var några månader sedan jag klippte mig och jag har fortfarande inte några skivade toppar i håret! Samt att mitt hår känns mjukare och mer skimmer.
Jag har alltid i efter jag tvättat håret, jag torkar alltid håret med handduk innan jag har i det, och det räcker länge, jag köpte denna någon månad innan studenten och det är fortfarande mer en halva! Eftersom man bara bör ha 2pumptag varje gång.
 
Så denna rekomenderar jag starkt om du har slitna toppar, ett tips till, klipp av dom slitna topparna, för denna reparerar inte dom slitna topparna. Men ja, rekomenderar denna stark!!
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Rosida

Tack för tipset! Hade tänkt köpa den. :D

Svar: Okej, hoppas du blir lika nöjd som jag är :)
Jonna Nilsson

2012-10-26 ♥ 22:34:05
Blogg: http://rosida.blogg.se

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se