You can't just have one!

 
Ja som ni vet så hämtade ju jag och pojkvännen Kakan för några veckor sedan. När vi hämtade henne sa dom att hon gärna ville ha en kompis att leka med, detta var det ju tänkt att hon skulle få när vi hittade någon, men kanske inte riktigt just nu. För idag var nämligen jag och hämtade en liten kattunge igen! :)
Men så blev det iallafall, för förra veckan fick jag ett mejl av hon som hade 3kattungar som jag mejlat på innan men som tyvärr blev sålda, men hon skrev att om någon skulle backa ur så hade jag första tjing. SÅ iallafall i söndags fick jag ett mejl om att en hade backat ur och den gråa med vit mustach var nu ledig idag, den jag ville ha från första början, så för mig stod det ju helt klart att jag ville ha den som en kompis till Kakan.
 
Så idag var jag och hämtade denna super söta lilla tjej! Hon kostade mig näst intill ingenting då familjen var viktigare än pengarna. Och ja, Kakan är fruktansvärt glad åt en kompis! Dock lite väl glad för hon är lite väl på kattungen, och kattungen tycker detta är jobbigt och läskigt nu, men det blir nog bra sedan. :)
 
Nej hon har inget namn ännu, uppfödaren kallade henne mustachio just för mustachen, men det blir väl något annat namn, pojkvännen får väl bestämma namn denna gång . :)
 
Annons bild/uppfödaren tagit
Dålig bild jag tog tidigare idag. :)
 
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se