Dagen


Idag var det jobb som gällde mellan 12-16, riktigt skönt att komma ut och jobba lite, tjäna pengar. Det går ju alltid åt så att säga! Efter jobbet hämtade pojkvänne mig och vi hämtade pizza påvägen hem, mums! Var fruktansvärt hungrig om man säger så! Hih! Ajja, nu sitter jag iallafall här i lägenheten själv med lite huvudvärk, pojkvännen är iväg.
Skulle få bilderna ifrån måndagens hoppträning av min kompis som var här nyss, men minneskortsläsaren ville inte ha det minneskortet så hon får fixa över dom på ett usb så jag får dom på måndag! Men tänkte bjuda på en liten bild iallafall som hon lagt upp på Facebook.
 
Bilden är fotad av en kompis till Emma och mig med Emmas kamera, en Nikon D3100 tror jag det var.
Den är fotad ridpassets slut, därav lite längre avslappnad form! :)

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se