Dagens vill ha!

Nya chaps är jag i stort behov av, märkte igår att mina jag har nu håller på att falla ihop totalt. Dom har länge varit trasiga i fästet som är under skon, men nu har även sidorna börjat släppa. Dessa hittade jag på Hööks för en billig peng, även snygga var dom också! Så blir nog faktiskt att jag beställar dessa, hittade ett annat par från Hööks som var liite snyggare men kostade 599:-
 
En ny hjälm skulle inte sitta helt fel heller. Denna hittade jag på Hööks. Men jag har en som funkar så någon hjälm blir det inte för tillfället iallafall, kanske när man får jobb och tjänar lite mera pengar. Denna kostade 749, sedan 15%rabatt på det som hööks har nu på hjälmar och säkerhetsvästar.
 
EN sportbh är något jag letat efter läänge! Här är en ifrån Hööks för 299:- Men detta får jag väl också vänta med lite tills jag får jobb och pengar!
 
Ridstövlar är något jag länge suktat efter. Dessa är ifrån Hööks och kostar 1899:-
 
Min största dröm är att äga ett par Tretorn ridstövlar, dom är så sjukt snygga och fruktansvärt sköna att rida i!
 
Jag vill få hem min Iphone 4s som jag beställde förra veckan!
 
Massa söta skal!!

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se