Full helg!

Ta nu inte rubriken fel! Nej jag har inte varit full, men det har varit mycket att göra! :)
 
I fredagskväll blev det pizza och filmkväll hemma hos pojkvännen och mig, det var en gammal klasskompis till honom och hans flickvän som kom. Och i lördags var vi först ute hos pojkvännens mamma och hjälpte till att gräva lite, eller han gjorde innan vi runt 1 åkte till farmor o farfar för att fira farfar som fyllde år för ett tag sen.Trevligt att träffa släkten igen, var ett tag sedan om man säger så! På kvällen åkte vi ifrån farmor o farfar för att åka in till stan igen och gå på bilträff! Riktigt skojj med alla bilar, tyvärr var det väldigt snurrigt jämfört med förra gången!
 
Det började som vanligt med träff vid biltema, där lekte även några och brände gummi. Sedan runt halv 9, 9 skulle vi åka kortege till ett annat ställe, vi skulle följa efter en viss bil då. Men smarta som dom var så åkte dom genom där det är trafik ljus, vilket resulterade i rent kaos efter det, vi som kom efter tappade bort bilen vi skulle följa och följde efter någon annan. Men tillslut beslöt vi oss för att åka ut till samma ställe där vi var förra gången, och där var dom flesta och efter ca 20min när vi stått där kom den bilen som vi skulle följt efter. Lyckat?
 
Efter det så blev det ännu mera kaos, alla åkte men ingen visste typ vart vi skulle, vissa sa ett ställe och andra sa ett annat, toppen! Men efter ca en timme vi åkt runt så hittade vi vart dom flesta var, men när vi kom dit började det dö ut så vi beslöt oss för att åkte hem och lägga oss istället, kl var ändå 01.00 när vi kom hem så!
 
Idag söndag har det också varit full upp, vi vaknade runt halv 12 och då åt vi frukost och sedan begärde vi oss ut till pojkvännens plastpappas jobb för att fixa med hans 740 som han gör om, så han har fixat med den, vi har flyttat hans gokart, samt massa däck, och även målat en gång till. Nu vankas det söndags mys med film mys!  Imorron måste jag gå till arbetsförmedligen -.- och sedan på kvällen är det ridning igen! Hoppning som gäller, satan så kul! :D

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se