Hej o Hå!

Är hemma hos mina föräldrar nu, ska sova här tills imorron. Anledningen är den att mamma ville att jag skulle med till mönsterås imorron för att kolla på korthårs collie, dom skulle ha Mh test eller korning där. Så då skulle jag med, och eftersom det börjar vid 8 så kanke vi behöver åka ganska tidigt, så då är det smidigare att jag sover här under kvällen istället för att åka tidigt imorron bitti, samt att pojkvännen även är iväg och fiskar så.
 
Idag har jag iallafall jobbat mellan 11-15, och fy så segt det har varit? Alltså missförstå mig rätt nu! Det är jätte kul att jobba, men jag har varit som en sengångare hela dagen?! Men men, hoppas jag kan vila upp mig nu, för på tisdag är det jobb igen!! :D Skönt med lite jobb sådär ibland när man är arbetslös, visst det är ju ingen ''säker'' inkomst, men det är ju alltid något även om det bara är några timmar. Sen går det ju jämt upp när man trivs där och arbetskamraterna är toppen! :D
 
Men men, ska umgås lite med mina föräldrar nu, blir väl att se någon film ikväll eller något sedan sova med min saknade älskling nummer 2. Min underbara vovve såklart! <3 Puss på er så länge! :)

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se