I'm not afraid

Vaknade vid halv 9 imorse som jag gjort dom senaste veckorna, ganska skönt trots allt faktiskt. Det första jag gjorde var att hoppa in i duschen, en varm skön dusch, underbart! Verkligen en perfekt start på dagen, men det vände snabbt när jag ducshat klart och insåg att jag glömt ta in någon handduk?! Grrrr. Men men, nu sitter jag iallafall här och kollar på The Vampire Daires, riktigt bra program trots att jag förr varit emot allt med vampyrer och göra.
 
Idag är det iallafall jobb som gäller för mig mellan 13.00-16.00, skönt att jobba igen efter att varit arbetslös 1månad. Dom ringde i måndags och undrade om jag hade lust att jobba torsdag, fredag och lördag, ca 4h per dag, bättre än inget! Så ska bli riktigt skönt att börja jobba igen faktiskt, trots att det inte är så många dagar, men bättre än inget! :)
Nae nu är det dags att börja göra sig iordning lite, samt sätta igång diskmaskinen, kanske även en tvätt med?
Jag och bästa! <3, fotograf min bror, Jonny Hilding!

..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av jennifer

fin bild!

Svar: Tack :)
Jonna Nilsson

2012-09-14 ♥ 19:28:48
Blogg: http://nattstad.se/jenniferlind
Skrivet av Ellen

Söt hund! :)

Svar: Ja, min älskling! <3
Jonna Nilsson

2012-09-14 ♥ 22:42:52
Blogg: http://lilomilo.blogg.se
Skrivet av I am Baam ♡ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Åh vilken fin bild :D

Svar: Tack! :D
Jonna Nilsson

2012-09-15 ♥ 00:07:49
Blogg: http://iambaam.blogg.se

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se